Atintegracja

Szkolenia stacjonarne Medycyna Energii

Dzięki możliwości stosowania na samym sobie technik terapeutycznych – stajemy się swoim własnym uzdrowicielem. Oczywistym jest że w najcięższych chwilach możemy potrzebować pomocy drugiego człowieka – terapeuty lub osoby bliskiej, wsparcia dobrym słowem lub doświadczenia zrozumienia swojej sytuacji. W życiu codziennym jednak dzięki wiedzy zdobytej na szkoleniu, możemy krok po kroku odzyskiwać utracone pod wpływem przeciążających wydarzeń części SIEBIE. Praca energetyczna polega na wyobrażeniu sobie danej części ciała, mózgu, układu nerwowego, wypowiedzeniu konkretnej poprawnej intencji oraz obserwacji procesu uzdrawiania który nasz organizm przeprowadza już samodzielnie. Negatywne myśli, emocje, spadki nastroju, po prostu przestają się pojawiać, co daje nam miejsce na więcej działania, radości oraz satysfakcji z tego że chce się żyć!

Znam bardzo wiele osób które chciałoby aby ich najbliżsi skorzystali z technik terapeutycznych które im pomagają. Zróżnicowany światopogląd, brak wolnego czasu i często też pieniędzy, bywają bardzo ograniczające w tej kwestii. W ostatnich czasach ilość stresu doświadczanego przez człowieka jest tak duża że ilość terapii które mogą nieraz dosłownie uratować mu życie zajmuje wiele godzin. Zazwyczaj też tematów do terapii jest kilka co automatycznie zwiększa ilość sesji potrzebnych do rozładowania układów nerwowych. Po ukończeniu szkolenia z Medycyny Energii możesz samodzielnie prowadzić terapię całej swojej rodzinie!

Ta wiedza jest już powszechna – negatywne emocje oraz negatywne myślenie są bezpośrednim powodem powstawania chorób narządów, udarów, wylewów, zawałów serca, dolegliwości fizycznych mięśni oraz stawów. Uwalniając się od przeciążających przeżyć z naszego życia oraz życia poprzednich pokoleń, można zabezpieczyć siebie oraz bliskich przed byciem w grupie ryzyka większości chorób cywilizacyjnych.

Dzięki technikom energetycznym i wczuwaniu się w drugą osobę oraz siebie, jesteśmy w stanie dowiedzieć się dokładnie czego pragnie nasze serce. Bardzo wielu moich klientów chciałoby w życiu np.tańczyć, uprawiać sztuki walki, posiadać rodzinę. Zbędne i szkodliwe myśli, emocje, traumy rodowe skutecznie uniemożliwiają im jednak rozpoczęcie danych aktywności lub napotkanie właściwej osoby z którą mogłyby założyć rodzinę.

Dzięki pracy na strefach relacyjnych oraz uwolnieniu się od przeszkadzających przekonań oraz reakcji emocjonalnych, nasze relacje zaczynają być szczere oraz czyste, tak zwane toksyczne zachowania po prostu znikają z przestrzeni rodzinnej.

Stosując terapię układów nerwowych już od najwcześniejszych lat życia powoduje że nasze dzieci rozwijają się bardziej prawidłowo, nauka staje się łatwiejsza, odnalezienie siebie, swojej pasji oraz drogi zawodowej nie napotyka niepotrzebnych wciąż powtarzających się przeszkód życiowych.

– psychologiem
– psychiatrą
– fizjoterapeutą
– masażystą
– nauczycielem yogi
– naturopatą
– bioenergoterapeutą
– osteopatą
– coachem

Obszary z którymi nauczysz się pracować to:

– wewnętrzne dziecko
– traumy rodowe
– podświadomość
– układy nerwowe – współczulny, przywspółczulny oraz socjalny
– mózg człowieka (kora nowa), ssaka (układ limbiczny) oraz gadzi mózg
– wczuwanie się w klienta lub w siebie
– diagnozowanie energetyczne powiązań traum z dolegliwościami fizycznymi
– konflikty znane z takich metod jak Recall Healing
czy Totalna Biologia
– sposoby radzenia sobie z “wampirami energetycznymi”
– uwalnianie blokad energetycznych w celu przyspieszenia rozwoju osobistego, zawodowego oraz uczuciowego
– praca z narządami wewnętrznymi w celu przywrócenia ich naturalnego funkcjonowania
– praca na meridianach energetycznych
– praca nad ciałem po wypadkach, upadkach,uderzeniach, złamaniach, skręceniach

Naucze Cię na podstawie własnych udanych terapii uzdrawiać takie dolegliwości jak:

– migreny powstałe z napięcia kości czaszki
– migreny powstałe z traum wewnętrznego dziecka
– migreny powstałe z uderzeń w głowę oraz szyję
– zawroty głowy
– przepukliny kręgosłupa
– bóle promieniujące po nerwach obwodowych (rwa kulszowa)
– ostroga piętowa
– bolesny halluks (co zrobić aby przestał rosnąć oraz boleć)
– bóle w jamie brzusznej nieznanego pochodzenia
– zaparcia
– rozwolnienia
– jelito drażliwe
– napadowe bóle żołądka
– zgaga
– guzy tarczycy
– zaburzona wchłanialność wapnia do kości
– bóle oczu
– migrenowe bóle oczu
– pieczenie oczu
– zapalenie nerwów wzrokowych
– szumy, piski w uszach
– nietrzymanie moczu (powody fizyczne oraz emocjonalne)
– bezsenność
– przewlekły katar
– zaburzone relacje z danymi osobami
– bruksizm, zaciskanie szczęki
– ataki paniki
– stany lękowe
– tachykardia
– bradykardia
– migotanie przedsionków
– trądzik
– trzydniówka (u dzieci)
– kolki jelitowe
– zwiększone napięcia mięśniowe
– tzw. podczepy energetyczne
– skłonność do poronień/bezpłodności
– uwalnianie smutku
– uwalnianie złości
– uwalnianie wstydu
– uwalnianie strachu
– drętwienia kończyn
– brak energii
– stany depresyjne

Oraz sposoby na pracę z dolegliwościami które zostały przepracowane przez wielu terapeutów od których miałem przyjemność uczyć się w swoim życiu.

Uzyskasz dostęp do grupy zamkniętej utworzonej na platformie facebook w celu dalszego wymieniania się wiedzą z osobami które są już przeszkolone oraz ze mną. Wszystkie dalsze przykłady uzdrowień oraz sposoby ich wykonania będą publikowane na biężąco na tej grupie.

DOŁĄCZ DO NAS JUŻ DZIŚ!

Zapraszam do wysłania zgłoszenia chęci udziału w szkoleniu na podany poniżej adres e-mail lub do bezpośredniego kontaktu telefonicznego.

medycynaenergii@op.pl
730-497-268

Koszt szkolenia wynosi 3300zł brutto, obejmuje udział w IV modułach szkoleniowych:

Moduł I – teoria online – około 11h
Moduł II – praktyka – 18h
Moduł III – praktyka – 18h
Moduł IV – praktyka – 18h

Poniżej szczegółowy plan szkolenia:

1 dzień – 10.00-15.00
2 dzień – 10.00-15.00

1.Wprowadzenie do metody Medycyny Energii

2.Samozdrowienie organizmu uruchamiane poprzez odpowiednio wypowiedzianą intencję, wzmocnioną poprzez wyobrażenie sobie danego narządu, układu nerwowego, części mózgu.

3.Omówienie bhp energetycznego podczas pracy własnej (autoterapia) oraz pracy z rodziną i klientem

4.Wpływ

-emocji
-myśli
-wyobraźni
-przekonań
-traum rodowych
-najsilniejszych traum rodowych

na napięcie mięśniowe w ciele, postawę oraz pracę narządów wewnętrznych – choroby i tak zwane choroby. Powiązania chorób oraz dolegliwości fizycznych z wydarzeniami z przeszłości oraz przestrzeni rodowej.

Omówienie anatomii narządów wewnętrznych oraz najczęstszych dolegliwości z nimi związanych.

5.Omówienie systemu 7 ciał energetycznych (subtelnych)

6.Omówienie anatomii czaszki i mózgu oraz powodów powstawania migren/bólów głowy/ zawrotów głowy
– uderzenia w głowę (omówienie wpływu uderzeń inne części ciała)
– wewnętrzne dziecko
– napięcia i nieprawidłowe ustawienie kości czaszki
– bóle gałek ocznych połączone z bólami podstawy czaszki
– napięcia mięśni szyi oraz karku
– wypukliny, przepukliny oraz uciski na nerw w odcinku szyjnym kręgosłupa

7.Omówienie anatomii nerwu błędnego/układu nerwowego przywspółczulnego, współczulnego oraz socjalnego oraz dolegliwości które mogą powstawać przy ich zaburzonej pracy

8.Omówienie systemu meridianów energetycznych, aktywności dobowej narządów oraz sposobu pracy energetycznej na meridianach wewnętrznych oraz zewnętrznych.

9.Wewnętrzne dziecko, wewnętrzny nastolatek, wewnętrzny dorosły,
2-13 lat 13-20 lat 20 wzwyż

10.Omówienie metody diagnostyki poprzez wczuwanie się w klienta, jak pokazać klientowi to czego pragnie jego serce. Jak sprawdzić to czego pragnie nasze serce.

11.Omówienie diagnozy flory bakteryjnej jelit oraz dróg oddechowych oraz sposobu ich odbudowy.

Choroby autoimmunologiczne spowodowane dysbiozą jelit.
Sm
RZS
Hashimoto
Choroba Crochna
Toczeń
oraz inne

12.Bóle promieniujące do jamy brzusznej – podrażniona tkanka podskórna

13.Energetyczna praca zdalna

14.Pasożyty umysłu – podczepy energetyczne. Gdzie można je złapać, od kogo, jak je uwalniać, praca stacjonarna oraz zdalna.

15.Omówienie pracy na strefach relacyjnych z konkretnymi osobami z rodziny lub z obcymi oraz pracy energetycznej nad przestrzeniami relacyjnymi z przedmiotami.

16.Praca z patogennymi czynnikami z medycyny chińskiej poprzez pracę intencją.

17. Praca w stanach kryzysowych – nagła śmierć, bardzo silne nagłe wydarzenie,
technika terapeutyczna na uwolnienie wstrząsu emocjonalnego.

18. Omówienie kilkudziesięciu przykładów z pracy własnej z dolegliwościami fizycznymi w pochodzenia psychosomatycznego – ich życiowych oraz rodowych powodów

Dzień pierwszy – praktyka – 10.00-19.00

Przygotowanie przestrzeni do pracy energetycznej – intencja

Nauka diagnozowania samego siebie poprzez intuicję i zapytywanie ciała.
Ćwiczenia praktyczne

Diagnozowanie samego siebie pod kątem obecności
– podczepów energetycznych
– traum wewnętrznego dziecka, nastolatka, dorosłego
– najpoważniejszych traum rodowych
– uderzeń w głowę oraz innych części ciała
– nadaktywności lub zmniejszonej aktywności danego obszaru mózgu połączonych z danym narządem lub częścią ciała – konflikty

W jaki sposób zapytujemy ciało/wyższą świadomość o

– przestrzenie relacyjne
– emocje
– zbędne i szkodliwe małe myśli
– toksyczne substancje w ciele – metale ciężkie, konserwanty, neurotoksyny, zbędne substancje, bakterie, pasożyty, robaki, biotoksyny
– układy nerwowe
– nerwy
– narządy wewnętrzne
– meridian wewnętrzny lub zewnętrzny

W jaki sposób wczuwamy się w energię klienta lub swoją po to aby móc poczuć dany wzorzec emocjonalny.

Pokazowe wczuwanie się w wybrane osoby z klasy.

W jaki sposób sprawdzamy czego pragnie nasze serce/dusza.

Pokazowe wczuwanie się w serce wybranej osoby z grupy.

Ćwiczenia praktyczne -czego pragnie serce – wczuwania się w siebie oraz partnerów z grupy.

Omówienie tego w jaki sposób łączymy daną traumę/myśli/przekonania/itd. Z daną dolegliwością, sytuacją życiową lub stanem emocjonalnym oraz dolegliwością danego narządu.

Sesje praktyczne – sesja pokazowa diagnozy, połączenia z daną dolegliwością, sesji z klientem połączonej z pracą z podświadomością i negatywnymi myślami poprzez rozmowę oraz terapię w polu energetycznym. Dodawanie pozytywnych przekonań podczas sesji.

Sesja pokazowa pracy z samym sobą – uwalnianie negatywnych myśli oraz kierowanie uważności na ciało i to co się z nim dzieje kiedy jesteśmy nieuważni i zajęci myśleniem. Uwalnianie negatywnych myśli z podświadomości, budowanie pozytywnych przekonań.

 

Dzień drugi – praktyka – 9.00-18.00

Wczuwanie się w samego siebie oraz partnerów z klasy – praktyka

Praca na partnerze z grupy.

Praca własna.

Sesje praktyczne na samym sobie – diagnoza samego siebie pod kątem danej dolegliwości, danej sytuacji życiowej lub danego stanu emocjonalnego.

Uwalnianie negatywnych myśli oraz budowanie pozytywnych przekonań.

Praktyka uważności na ciało połączonej z uwalnianiem danych odczuć – praca własna.

Praktyka w parach:

Diagnoza partnera z klasy pod kątem danej dolegliwości, danej sytuacji życiowej lub danego stanu emocjonalnego.

Sesje praktyczne na partnerach z klasy – uwalnianie negatywnych myśli z podświadomości oraz budowanie pozytywnych przekonań.

Pytania i odpowiedzi

Dzień pierwszy 10.00-19.00

Omówienie doświadczeń po pracy własnej w czasie pomiędzy modułami – synteza informacji, pytania i odpowiedzi.

Praktyka

Diagnoza partnera z klasy pod kątem danej dolegliwości, danej sytuacji życiowej lub danego stanu emocjonalnego.

Sesje praktyczne na partnerach z klasy – uwalnianie negatywnych myśli z podświadomości oraz budowanie pozytywnych przekonań.

Praktyka wczuwania się w wewnętrzne dziecko.

Praca z wewnętrznym dzieckiem.

Praktyka wczuwania się w traumę rodową – swoją i partnera z klasy.

Praca z traumami rodowymi.

Dzień drugi 9.00-18.00

Omówienie doświadczeń z dnia poprzedniego – synteza informacji.

Diagnoza i praca na nerwie błędnym.

Sesja na partnerze z grupy.

Diagnoza i praca na układzie nerwowym współczulnym.

Sesja na partnerze z grupy.

Diagnoza i praca na układzie nerwowym socjalnym.

Sesja na partnerze z grupy.

Praktyka

Praca nad integracją kości czaszki.

Sesje na partnerach z grupy.

Sesja własna.

Praca nad uwalnianiem uderzonych kończyn, kości krzyżowej lub głowy.

Sesje na partnerach z grupy.

Praca własna.

Praktyka

Diagnoza stref relacyjnych z daną osobą lub grupą osób na partnerze z klasy,

Sesja praktyczna uwalniania przestrzeni relacyjnych na partnerze z klasy.

Praca własna.

Praktyka pracy manualnej na tkance podskórnej oraz stymulacja punktów akupunkturowych patyczkami od szaszłyka.

Praca na partnerze z klasy.

Praca własna.

Sesja praktyczna pracy z ciałami energetycznymi.

Praca na partnerze z klasy.

Praca własna.

Dzień pierwszy 10.00-19.00

Omówienie doświadczeń z poprzednich modułów – synteza informacji.
Praktyka

Diagnozowanie konfliktów (nadaktywności lub zmniejszonej aktywności) danego narządu, mięśnia, kości, nerwu, części mózgu.

Praca na partnerze z klasy.

Praca własna.

Diagnozowanie połączeń danego konfliktu z wydarzeniami z przeszłości.

Praca na partnerze z klasy.

Praca własna.

Sesja praktyczna uwalniania.

Diagnoza kanałów energetycznych wewnętrznych oraz zewnętrznych.

Praca na wybranych meridianach – kanałach energetycznych.

Praca na partnerze z klasy.

Praca własna.

Dzień drugi 9.00 – 18.00

Omówienie doświadczenia z poprzedniego dnia – synteza informacji.

Całodniowa praktyka wybranych dolegliwości, emocji, sytuacji życiowej i stref relacyjnych.

Praca z partnerem z klasy.

Praca własna.

Diagnoza energetyczna pod kątem posiadania w organiźmie:

Zbędnych i szkodliwych
bakterii
pasożytów
robaków
zbędnych i szkodliwych substancji
neurotoksyn
biotoksyn
konserwantów

Praca na partnerze z klasy.

Praca własna.

Diagnoza oraz praca z patologicznymi parametrami z medycyny chińskiej poprzez pracę intencją.

Uwalnianie:

Śluzu
Wiatru
Gorąca/Ognia
Wilgoci
Suchości
Zimna

Praca własna.

Pytania i odpowiedzi oraz powtórzenie wybranych technik terapeutycznych.

Zakończenie